joi, 1 mai 2008

6 octombrie 2007. Stadionul National de Rugby. Muse.



Una din cele mai bune trupe ale momentului, Muse, au sustinut pe 6 octombrie un concert live la Bucuresti, langa Arcul de Triumf, pe Stadionul National de Rugby. Fanii veniti sa ii vada, in numar de peste 10 000, s-au convins ca Muse este o trupa cu o forta ametitoare, care a revolutionat rock-ul alternativ. Show-ul a fost exact asa cum era de asteptat: exploziv, puternic, pasional. Pe langa faptul ca Matthew Bellamy(voce, chitara, clape) a uimit audienta cu vocea sa, tonalitatea inalta si incarcatura exploziva a muzicii au fost amplificate live de cascade de lumini, culori. Toate aceste se revarsau asupra multimii din trei ecrane cu leduri amplasate pe scena, plus trei coloane de neoane multicolore, doua ecrane laterale cu imagini de pe scena si nenumarate reflectoare.
Efectele vizuale nu s-au oprit aici, publicul avand parte de imagini live, animatii cu roboti, versuri(la inceputul concertului, pe un ecran central au aparut versurile melodiei "Knights of Cydonia"), coloane de fum, efecte grafice deosebite si baloane uriase din care curgeau confetti.
In concluzie, concertul sustinut de Muse a fost unul plin de efecte speciale, care au incantat publicul. Probabil unul dintre cele mai bune concerte pe care le-am vazut vreodata din punct de vedere vizual, luand in calcul ca la Rolling Stones nu am fost :p

Aceasta este inregistrarea de la inceputul concertului, melodia "Knights of Cydonia"


Si melodia "Starlight"... aici se observa efectele vizuale destul de bine. Alte inregistrari mai bune nu prea am gasit...

5 comentarii:

Bonjour spunea...

Chiar asa e, am fost la concert, si a fost uimitor. Bineinteles, nu se compara cu concertul de pe stadionul Webmley (am un DVD cu concertul lor de-acolo) dar s-a ridicat la masura asteptarilor mele, si chiar peste. Eu, Alina, Ruxi si multi altii am fost norocosi ca i-am vazut pe cei de la Muse live in Bucuresti.

Alina spunea...

de obicei concertele din alte tari nu se compara cu cele de la noi. dar ne multumim si cu ce avem...decat deloc...

iulia spunea...

eu una nu pot decat sa ma bucur ca Bucurestiul a luat calea "europenizarii" si ca macar si din punct de vedere cultural nu mai suferim de un complex de inferioritate, la noi aparand o serie de formatii apreciate "worldwide" . se anunta o vara plina pentru amatorii de astfel de distractii.

Alina spunea...

da, se anunta o vara plina de metallica,bon jovi,kravitz,judas priest,maiden...ce altceva ti-ai mai putea dori?

Anonim spunea...

Super concertul intr-adevar :) atat ca prestatie muzicala, cat si ca efecte vizuale.Si faptul ca astfel de trupe vin sa concerteze la noi e un pas bun, chiar daca (din ce am vazut eu) singurul concert de tipul celor din strainatate a fost Rolling Stones.